Monday, November 1, 2010

pergi mu tanpa ucap selamat tinggal..

31hb 2010..
harini aku kehilangan abg ku yg amat aku sayangi...
im feel totally lost.
were so close.
he such a good brother that ive ever had.
pemergianmu amat dirasai abg.
even abg da pergi but ull still b in our mind.
forever abg.
u r d best.
nurul xdpat trme knpe ade sebegitu rupa manusia yg xberperasaan sampai sggup wat abg camtu.
kita xdapat pon nk menghabskan mase bersame..setelah sekian lama tak ketemu tiba2 berita ini sangat merobek hati adekmu..lucu mu,lawak mu,baik mu,jenakamu sangat2 kami rindui...
kepada kaklong,adek mntx maaf sbb xdpat balik..adek mg xgne,adek mntx maaf..yg hanya mampu adek lakukan hanyalah mengirimkan yassin dan alfatihah dari sini .
tiada lagi mampu ku lakukan.sesungguhnya adek xberdaya.
adek akan doakan abg ditempatkan ditempat org2 yg beriman...
kini.
tiada lagi hilai tawamu,senyuman mu,
kami kehilangan seorang ahli keluarga .
dan itu amat menyakitkan.
takziah untuk keluarga abg abdul aziz abdul rashid.
ull b in our mind forever.
pergimu tanpa ucap selamat tinggal.
kehilngan mu ditangisi.
pemergianmu diredhai,
kehilanganmu dirasai.
semoga kamu ditempatkan ditempat org2 yg beriman.
dan semoga manusia itu mendapat balasan yg setimpal terhadap perbuatan nya..
perbuatan nya tlah meragut kebahagiaan ramai orang.
ibu,ayah,isteri,kakak,adik,abg,
semuanya merasa kehilangan seorang anak,suami,abg yang sangat periang yang xpernah sesekali pon memarahi adik2nya.yg hanya tersenyum,yg hanya ketawa dan hanya menyokong adik2 nya walau ap jua keadaan.
aku?kehilangan kawan baik yg paling baik penah aku ade...
yang sentiasa menyokong aku walau ap jua berlaku n sentiasa memberi ransangn n nasihat pada aku untuk masa depan aku,
orang kata,ALLAH lebih menyayangi mu.
aku redha atas ketentuanmu YA ALLAH.




kehilanganmu amat3 dirasai.




hari raya terakhir bersamamu..

last day kita bersama..
that day was so happy..

lepas ni xd sape da nk tolong adik..abang...
please come back.
pemergianmu meragut segala2nya...


andai kate bunuh diri itu tidak berdosa..sdah lame ak mengikotmu kesana...


tangisan tidak berguna lagi...


now im all alone..
adik hanya mampu berdoa n alfatihah serta yassin mengiringi pemergianmu abang.insyALLAH..kamu sentiasa diingatan kami selamanya....al fatihah...semoga rohmu ditempatkan di tempat org2 yg beriman....amin