Saturday, January 29, 2011

LIAR!!!!!!!!!!!


haish!!!!!!
panas aty kan?yela..tgok sign pon da menyirap..
perlu ke ko tipu ak der?
weyh?
ko tu mg xreti jujur ea dalam perhubungan ape pon?
ap masalah nye kao ni..
kawan sendri pon ko nak tpu?
ko xd perasaan ke/
oo...
ko nak jge aty aku sbb tu ko tpu?
wakkkluuuuu!
bodoh...
nasb ko pandai cket dr aku..
tp xpla..
at least ak xpnh tpu la mmber2 aku...
walaupon mulut aku cam lahanat tp ak xd perasaan yg buruk cam ko...
ak taw ap kesudahan nya nnt law ak menpu..
ye...
ak taw...
ak xperfect...
ak manusia biasa yg sering melakukan kesilapan tanpa aku sedari tp ak masih taw cara2 untuk MINTA MAAF dan UCAPKAN TERIMA KASIH.
cm ko...?
reti mengumpat org,mengata dan menipu..
wow...
3M..
sesuai sgt la kan?
keep it on...
ske kaola...
ko bahagia ngan cara ko..
aku doakan ko SEDAR DIRI ko satu hari nanti...