Saturday, April 2, 2011

kene cantik/hensem kew?

ok.ntah sebenarnya aku pon xtahu nape tajuk entry ni cmni.tapi kan,perasan x skg ni sumenye kne ade beza,kalo nak kapel mesti yg cantik/hensem badan hot macam beyonce tough macam Stephen Rahman-Hughes cantik macam lisa surihani hensem macam tom cruise korang xnak ke hati suci sesuci air ditaman syurga setianya hati sesetia matahari menerangi bumi ?xpenting ke sume ni,,oppss aku lupe nanti xglam la kan law gf or bf korang xhensem or cantik.tp sampai bilew?elizabeth taylor yg dikatekan cantik tu pon da tua kedot gak..eh jup2...cantik ke?bole laaa....korang kne fikir,cinta ni banyak segi,cinta hati,cinta nafsu n yg terbaru cinta facebook.perh..macam2 la kan.hmm...paling ssh nak dapat cinta hati,korang xnak ke ade orang yg setia ngan korang sampai hayat dia habis?n tgu korang bersama2 ngan korang di syurga nant?law bdak2 skola tu mgkin xmatang ag nak pkir,tp yg dah gedang2 tu fikirla sumenye sementara,xkan ade yg kekal lam dunia ni,bila ssh korang crik sape?bila sdih korg cter kat sapew?bila terkene musibah korang carik sape nak mohon pertolongan?fikir2kanlah..kedg anugerah yg diberi ni nak muenguji kita jew,aku manusia,muhasabah dri aku jugak,mensyukuri itu penting,menghargai itu perlu,jgn menyalahkan sape2 atas terjadinya sesuatu.bersabarlah dan cuba untuk mengubah apa yg buruk kerana ALLAH itu maha segalanya,xkan ade yg xmungkin kan?jgn rsaw law shaheizy sam xnak kawen ngan korang sebab ALLAH da mengatur segalanya dan segalanya telah termaktub dari alam roh lagi.korang telah bersetuju n berjanji xkan ingkar tp kenapa kat dunia korang still lagi pangai macam hantu?jangan nak kjeles2 ngan member law deorang ade itu dan ini,ENGAT!deorang xd ap yg ko ad,contoh?pkirla sendiri LOL!xkan tu pon nak tanye aku.tgok cermin n nilai lah segalanya,jawapan nya ade kat diri korang,aku xdla nak cakap aku ni lagak ustazah ke hape,cume plik dengan perangai manusia skg,ok.aku admit,aku pon xsempurna wat silap xsesuci hati SAIDITINA KHADIJAH tapi aku cube untuk berubah.berubah ke arah kebaikan.i am who i am,penah and SELALU LOL wat silap,even evry sec im my day im done wrong walaupun im trying so hard get over it ,namun im just a human being selau wat silap imperfect,hell yeah,everybodies noes n everybodies does right?andainya dunia xd nafsu apakah yg akan terjadi pada manusia?dunia?shit!dont u ever thinking like that!xelok..ok2!well...kurangkan lah cinta yg berasakan nafsu semata,carilah cinta sejati,jika tiadanya ditemui dinuawi yg indah ini jgn lah kau risawkan hati,akan adelah yg menunggumu nanti,hatta,sumenye telah ketahui bahwa sumenye diciptakan berpasangan tiada yang satu melainkan DIA yg 1 hanya DIA.jagan la mencari kesempurnaan itu kerana tiada satu pon carilah yg xsempurna untuk disempurnakan.


btw.thank you for reading LOL