Sunday, May 29, 2011

luka....

petang da bes malam bala dow..kaki aku kne hempap kusi..sakit nye xya cakap la kan.sangat3.!cmne kne?ntah..ak pon xpaham cmne ley kne..aku tgh kemas2 barang kat bilik tv ,mulanya then mase tgh pkir2 nak ltak mane barang aku yg banyak2 ni aku alihkan satu kusi ni.ak xpasan la plax kan kusi ni da rosak dengan xsengajanya ye jatuh hempap kaki aku,terkenelah ibu jari aku,orang dahla tgh ramai gila kat bilik tu,aku denagan machonya jalan macam xd pape kuar dari bilik tu,engat kan xdarah,xsampai blik ag da meleleh2 dah,,perhh banyak gila kot,aku xjadi g blik tros g tandas nak bersih kan,sakitnya,pedihnya,bisanya tuhan jeyg tahu,sampai tulang kot terasa,nak kate sape bodoh aku pon xtaw,haha...jalan macam hape da aku,malam ni aku xpat tdo sbb sakit sangat3!.teramat okay.dengan pening nya lagi,sakit nya lagi,hmm...i need a doctor..chewaahh..hahahah...mmg sumpah sakit doe,careless..yes i am..