Thursday, May 19, 2011

sebelum selepas..

perhh..lame gila xupdate kot.haha..bese la bz kan...bz sangat kew?xabes exam ag aku da alik n9 dsbbkan rndu yg melanda teramat sangt pada rumah..huhuhu...exam sdah berada dipenghujungnya,huh!...ade yg best ade yg takat2 nak hidup jer aku jawab..payah doe..aku xtaw ar,law da tido jerp kje mmg lah kan..pening pale doe,last paper pening gila plus muntah lg..huh!..penangan exam..tawakal je doe sbb aku rasa cm sem ni agak ssh sebenarnya setelah difikir2 balik,pape pon sume da hbs.so malas nak fikir,engat pas exam ble lah rehat2 fcuk!xdapat doe.klas tu la klas ni lah..macam2 kne wat...pelik aku kolej ni.hmm..sakit jiwa kot aku kat cni nasb xlame dah.cket lagi..aduh..da nak abes ni kne pkir dinner plx.tema baju classic..hmm..lenjan ar mnde2 pon pkai je ap yg ade..jimat la konon kan.hak3.pasni bermula lah praktikal alik..huu..mase lpas exam bnyak dihabeskan dengan bace novel2,novel graphic ble feeling2 cinta kot..hak3 ngan komik2 bodo mmber punya aku rembat.hahaha...hobi kan..nak beli xmampu,act bkan xmmpu saje malas..hak3...klah...xd mnde nak cakap.penat asik kne g klas duk klas mmbuta jgk..heee...aktiviti seharian lah...chow bedah..;))